Outfit// Weekend

zaterdag, november 15, 2014

De proefwerkweek was dinsdag geëindigd en ik geniet van mijn weekend. Ik heb volgende week al gelijk weer dingen op de planning staan, maar dat moet goed komen. Ook heb ik vandaag (eindelijk) een boekenkast(je) gekocht! Je zal die vast nog wel tegenkomen in foto's. Ik ben er echt heel erg blij mee :). Geniet verder nog van je zaterdag avond!

Test week ended last tuesday and now I'm enjoying my weekend. I already have a lot of planning for next week, but that will turn out just fine. I also (finally) bought a bookshelf today! You'll see it around. I'm really happy with it :). Enjoy your saturday night!





Sweater Shoeby //Shoes Ugg's //Bag LV //Watch Oozoo

12 opmerkingen :

  1. Je trui lijkt me zo zacht:) Leuke outfit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui ziet er zo fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn die uggs wel echt? Leuke trui

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah je bent zo mooi brittjee! En die zonnebril is zooo mooooiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een hele leuke outfit gurl! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit en ik ben benieuwd naar je boekenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke trui en goed gecombineerd met je uggs! Mooie outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke comfy outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die trui lijkt me echt geweldig zitten. <3

    BeantwoordenVerwijderen