Lovin' my sunglasses (during wintertime)

vrijdag, november 20, 2015


Oke, zonnebrillen in de winter? Sommige mensen vinden het bullshit, anderen snappen het. 
Ik vind dat zonnebrillen meer zijn dan alleen beschermers voor je ogen. Ze maken je outfit compleet (en in de winter schijnt de zon ook :0). Het zijn voortaan meer accessoires en ik zie mensen (en mezelf) ze dus ook steeds vaker dragen. 
Ik heb deze zonnebril rond de zomervakantie gekocht en ik ben er nog steeds verliefd op; de Prada so real look-alike. Ze passen overal bij en ze zijn toch net iets anders, waarbij je mij al om hebt.





11 opmerkingen :

  1. Hele gave sunnies! Ik draag ze ook door in de winter <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch! Zo blij dat je weer terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, heel leuke zonnebril:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was zó verbaasd toen ik dit artikel in mijn Bloglovin' feed zag! Toen ging ik even terug scrollen en zag ik je 'ik ben terug'-berichtje hihi :) Super leuk dat je weer terug bent, vond het enorm jammer om een jaar geleden te lezen dat je ging stoppen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah, super leuk dat je me bent blijven volgen! :)

      Verwijderen
  5. Ik vind zonnebrillen in de winter ook prima kunnen haha, deze staat je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh wat een super mooi model!
    Ik moet eigenlijk dagelijks nog een zonnebril op want zit veel in de auto
    het laag hangende zonnetje is dan niet heel veilig hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je zonnebril geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen