Hotspot & outfit

woensdag, december 02, 2015

In Den Bosch (vgm ook in andere steden) zit dit hele leuke tentje genaamd: Chocolate company. Hier kan je allerlei verschillende soorten chocolade kopen én drinken. Ik zag lekkere lunch voorbij zien komen en voor een lekker bakje koffie kan je hier ook wel stoppen.
Maar wat ik dus het leukste aan the Chocolate company vind, is dat je een "spoon" kan kopen voor in de warme melk, waarmee je dus chocomel maakt! Je kan kiezen uit veel verschillende spoons, van puur tot witte chocolade en daarbij heb je ook weer verschillende varianten. 

Ik koos een melkchocolade spoon met kokosnoot en die was heeeerlijk!


Ook heb ik hier nog de outfit die ik die dag aanhad! Het was al best donker in het straatje, maar we hebben toch nog even foto's gemaakt. 
Vest// Primark Shirt// Boohoo Pants// H&M Shoes// Nike

4 opmerkingen :

  1. Leuk zo'n spoon en lekker lijkt me die. Ik vind je sjaal erg leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuuk, de Chocolate Company!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen