KERSTVAKANTIE

vrijdag, december 18, 2015


Het is officieel kerstvakantie en ik ben HAPPY. Deze vakantie heb ik echt nodig, want ik was een beetje in aan het kakken de afgelopen tijd. Ik ga deze vakantie zo veel mogelijk proberen te bloggen en foto's te maken, want ik heb veel leuke dingen te doen en ik heb de laatste tijd leuke nieuwe dingetjes gekocht! Ik heb best wel het idee dat mijn stijl een beetje aan het veranderen is. 

Jullie zullen het zien!
(vanavond komt trouwens deel 3 van harry potter op tv, SBS 6, voor de liefhebbers ;)



Mijn haar is trouwens bruin gespoeld, dus het gaat er langzaam weer uit, maar ik zit er daarom ook weer aan te denken om mijn haar richting de zomer blond te verven. Niet platina blond, maar meer honingblond/donkerblond. Maar nu geniet ik nog van deze kleur.

Happy friday!

13 opmerkingen :

  1. Wat een mooie foto's. Je haren zien er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haar is heel mooi! Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie foto's, love your hair:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantieee! Geniet ervan. :) Leuke outfit fototjes. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! En wat fijn dat je vakantie hebt, geniet ervan! Ik ben alleen met Kerst zelf vrij en met Oud en Nieuw :-). Wat heb je trouwens een onwijs leuke blog, ik ben je gaan volgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotos!!! En jeeej, ben je ook harry potter fan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blouse! Waar heb je die gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen