Mijn winterjas en de Canon RC-6

dinsdag, december 08, 2015

Vandaag ben ik ziek thuis, MAAR wel heel hard aan het werken aan school. Niet sarcastisch. Ik gebruik mijn pauze om even een postje erin te knallen. Ik heb jullie namelijk nog helemaal niet mijn winterjas laten zien en ik heb er wel foto's mee gemaakt. Duuus, here you gooo: 

(Jas is van Vero Moda btw)


 Ook heb ik dit weekend de canon afstandsbediening gekregen voor mijn camera! Mijn vorige spiegelreflex (1100d) had geen functie voor deze afstandsbediening, maar mijn nieuwe dus wel. Hélemaal happy mee :D

8 opmerkingen :

  1. Ik ben dit jaar ook voor een groene parka gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat handig zo'n afstandsbediening! Hele leuke outfit (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie jas, ik moet nog stééds een nieuwe winterjas.. Argh, struggles.
    Ik vind het trouwens zo leuuuk dat je weer aan het bloggen bent:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah! Thanks :), ik vind het ook echt weer heel erg leuk!

      Verwijderen