Outfit// New Coat

dinsdag, december 22, 2015

Heee, vandaag ben ik naar Rotterdam gegaan. Daar zijn we lekker wezen shoppen. Ik zal proberen zoveel mogelijk van mijn nieuwe aanwinsten (van de afgelopen maand) te laten zien op mijn blog in posts. Ik heb er niet zoveel mee om het àllemaal te laten zien in één post, dus ik zal er waarschijnlijk outfits mee maken of gewoon voorbij laten komen. Zoals ik met deze jas en broek heb gedaan. 
Ik draag de jas de laatste tijd veel, maar dat zullen jullie nog wel zien in de volgende posts :)

Nu gaan we lekker even eten, een serie kijken, en vanavond twee films kijken met lekkere hapjes en de openhaard aan. Enjoy your evening!

(Ik heb ook mijn haar een stuk korter geknipt, ik zal het snel laten zien! Het is een beetje borstlengte nu!)





Coat// H&M Sweater// Papaya Pants// H&M Shoes// H&M (Fake)Helix// Claires

9 opmerkingen :