MAC lipstick // Diva

donderdag, januari 28, 2016

Heyaaa!

Ik heb deze foto's al zó lang op mijn computer staan en ik heb de lipstick zelf nóg langer. Maar ik moest hem toch delen. Dit is namelijk een prachtige lipstick. Hij is echt perfect voor deze (koude) tijd van het jaar. Als ik een winter kleurtje aan moest wijzen, zou het deze zeker zijn; Diva van M.A.C.


Ik heb van mezelf best dunne lippen, dus dat valt nu nog meer op. Dat maakt mij opzich niet uit want ik hou van het kleurtje, maar als dat jou wel uit zou maken weet je wat je moet gaan overwegen!

13 opmerkingen :

  1. Hij is inderdaad erg mooi! Staat echt zó goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Lekker fel kleurtje, ikzelf durf zoiets niet zo snel. Maar jou staat het wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! Heel mooi, wauw zo'n donker kleurtje vind ik prachtig.
    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur staat je mooi, ik ben ook dol op deze lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. YAY Diva is zo'n mooi kleurtje! Ik heb hem zelf ook en draag hem echt met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb deze ook
    echt een super kleurtje

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen