Boozy haul // Rose gold brush set & contour sticks

vrijdag, februari 26, 2016

Hiii iedereen,

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik heb gekocht bij de Boozyshop.nl! Ik had een nieuwe kwasten set nodig en ik kocht daarbij twee contour sticks. Contouren heb ik nooit echt gedaan, dus ik wou het heel erg graag uit proberen. 
De kwasten zijn heerlijk zacht en de make-up wordt mooi aangebracht op je gezicht. Van de contoursticks komt nog een post, zodat jullie kunnen zien hoe het er bij mij uitziet! 

Hiii everyone,

Today I'm going to show you what I bought at Boozyshop.nl! I really was in need of new make-up brushes and I also bought two contouring sticks. I've never done contouring before, so I really wanted to try that one time. 
The brushes are very soft and really apply the make-up well. There's coming another post of the contouring sticks, so you guys can see what it looks like on my skin!









12 opmerkingen :