Hair // Braids

zaterdag, februari 27, 2016

Vroeger vond ik ze vreselijk;  twee ingevlochten vlechtjes. Mijn moeder maakte ze altijd bij me, omdat zij het wel heel mooi vond. Maar op een begeven moment kwam ik op een leeftijd dat ik mijn eigen mening ging krijgen. Het mocht niet meer. Nu, meer dan 10 jaar later, hebben we ze opnieuw geprobeerd, aangezien je ze overal voorbij ziet komen! En ja, het staat eigenlijk toch wel heel erg leuk :)

I hated them when I was younger; the two braids. My mother used to make them, because she adored them. But I got to the age in which I created my own opinion on things. The braids weren't allowed anymore. But now, more then 10 years later, we tried them again, because they're everywere these days! And yes, it kinda looks really nice :)  




18 opmerkingen :

  1. Staat je inderdaad heel erg goed, Britt! Je hebt er ook de goede lengte haar voor. En ziet er extra gaaf uit door de kleur-overloop die in je haar zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je heel leuk! Helaas kan het niet met mijn haar, is er veel te kort voor haha. :(
    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh, balen! Maargoed, kort haar heeft ook zeker zijn voordelen ;)

      Verwijderen
  3. Oh wauw, dit staat je zoo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mezelf vind ik het nog steeds niks, maar vind het jou wel heel gaaf staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eerst ook niet hoor, haha! Maar wel bedankt :)

      Verwijderen
  5. Ahhh hoe gaaf!? Staat je ook zo leuk! En wat een leuke zonnebril ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful!:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen