Mac Lipstick - Spirit

maandag, februari 22, 2016

Vandaag ga ik jullie mijn nieuwe, favoriete lipstick laten zien! Spirit van Mac.

Hij is echt veruit mijn lievelingslipstick van de afgelopen tijd, ik zocht een beetje een bruinkleurige lipstick. Dus toen ik in Antwerpen was, ging ik naar de Mac (die lipsticks daar zijn heerlijk, zoals de meesten weten) en zocht ik naar een bruin kleurtje. Ik twijfelde eerst tussen Spirit en Stone, maar Stone was me iets te donker om als een natuurlijke bruine kleur op mijn lippen te gebruiken, al ga ik hem zeker nog ooit halen!! 

Dus, hier is hij dan, Spirit :)




Lipstick MAC

18 opmerkingen :

  1. Wauw, echt een prachtige kleur, staat je heel goed! Mijn favoriet van dit moment is Twig, doet me wel een beetje aan deze denken :):)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh, heel erg bedankt! Twig is ook een hele mooie kleur ja ;)

      Verwijderen
  2. Zo'n mooie kleur dit! Staat je prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, hij is echt pretty! Ik kende deze nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur, heb deze nog niet eerder voorbbij zien kommen. staat je ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurtje! Ik ben gek op zulk soort kleuren lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke fotootjes en echt een prachtige lipstick <3 Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleurtje! Deze heb ik nog niet zo vaak voorbij zien komen. -x-

    BeantwoordenVerwijderen