New shoes // Timberlands

woensdag, februari 17, 2016



Hé!

Ik heb nieuwe schoenen! Ik wou deze al heel lang en nu heb ik ze eindelijk. Ik probeer ze niet elke dag aan te doen en een beetje af te wisselen met andere schoenen, maar ze passen écht overal bij. Daarnaast lopen ze ook nog eens heerlijk. Ik heb ze vandaag gedragen met mijn hoge adidas sokken en dat vind ik er persoonlijk heel erg leuk uitzien :D. 
Maar jullie zullen die outfit zeker nog voorbij zien komen op mijn blog. Ik heb echt nog veel materiaal om erop te zetten, maar ik wou het een beetje opsparen zodat ik weer wat meer achter elkaar kan posten.



Shoes Timberland 

6 opmerkingen :

  1. Oh wauw, love Timberlands! Ze zijn echt heeel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een toffe schoenen! Ik vind timberlands heel leuk en o zo leuk om te combineren. <3
    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Phhhhoe ze staan je wel heel goed hoor!
    niet helemaal mijn ding persoonlijk, maar ze staat echt wel bij jouw look

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen