Outfit // Bomberjack x Timberlands

zondag, februari 21, 2016


Hi!

Mijn eerste outfit met mijn timberlands én bomberjack! Yay, lang leven beiden! Ik vind ze serieus een goede combinatie. Ik hou echt van outfits met All Black. Daarom is het ook echt een heel ander gezicht om me met iets wits aan te zien. Ik wil eigenlijk nog een witte broek, zodat ik ook een keer All White kan gaan, risky, maar ik vind het er wel heel mooi uitzien!



Bomber Bershka // Shirt Boohoo // Pants Zara // Shoes Timberland // Sunnies ZeroUV

14 opmerkingen :

  1. De Timberlands maken de look écht af! Mooie look en foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, heel gave outfit dit! Ik ben ook heel erg van all black outfits, ik blijf om de één of andere reden ook altijd maar weer zwarte kleding kopen haha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave outfit! All black all the way! Ik koop ook altijd zwarte items.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah toffe bomber! En zwart is ZO fijn. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bomberjacks zijn zo gaaf en dan in combinatie met Timberlands <3 love it.

    BeantwoordenVerwijderen