Outfit // Crazy bag

woensdag, februari 24, 2016

Heey!

Weer een outfit. Ik heb veel outfits klaarstaan voor jullie. Ik heb weer veel inspiratie om outfits samen te stellen en ik vind het echt heerlijk. Als je je voor je gevoel goed kleedt, scheelt dat al zoveel in je humeur. Zo werkt het bij mij tenminste.. :) 
Zoals je kan zien ga ik voortaan ook in het Engels schrijven, ik krijg de laatste tijd steeds meer pageviews vanuit Amerika en andere landen dat ik het ook makkelijker wil maken voor die bezoekers!

Geniet van je dag!

Heey!

Another outfit. There are many outfits waiting to be posted on my blog. I've gained so much inspiration for outfits and I love it. I think that it's such a big boost in your day if you only dress up well. At least, it works this way for me.. :)
I'm writing in English as well now, as you can see. Because I'm getting more and more pageviews from people in America and other countries, I thought I would make it much easier for these viewers!

Have a lovely day!





Sweater New Yorker // Pants Zara // Shoes Timberland // Bag Forever 21 // Sunnies ZeroUV

16 opmerkingen :

  1. Ik vind die tas echt geweldig! En de timberlands staan ook echt geweldig bij je outfit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui is zo leuk! Mooie outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit, vooral je trui vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook internationale blogbezoekers hebt! En wat een toffe tas, die zou ik ook zo kunnen kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel je outift match zo leuk met elkaar! Ik heb gelijk inspiratie gekregen voor mijn kleding voor morgen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die handtas en de schoenen vind ik geweldig. Mooie outfit.

    BeantwoordenVerwijderen