A little bit of my week | 014

maandag, maart 14, 2016

Het is alweer super lang geleden dat er een "A little bit of my week" is geweest. Dus ik vond het weer tijd om hem erin te gooien. Ik moet er weer een beetje inkomen en niet vergeten foto's te maken voor deze post. Het komt nog wel! Kijken jullie mee naar mijn week? 

It has been a long time since there was a "A little bit of my week". So I thought it was time I throw it back in. I mustn't forget to take pictures for these posts. But everything will be alright, some time. Shall we watch the photos of my week?
Ik keek de serie; The Shannara chronicles. Echt een super leuke serie, ik schreef er wat over hier. // Ik had chocolade repen van Tony's gewonnen met de winactie van Charlotte.

I watched the series; The Shannara chronicles. It's a really great series, I wrote something about it here. // I'd won chocolate bars of Tony's at the giveaway of Charlotte.

We gaan hier waarschijnlijk naartoe in de meivakantie, lekkere meidenvakantie HERE WE COME! // Ook kijk ik het nieuwe seizoen van The bachelor. Heel lekker relaxed programma.

This is the place we'll probably go to in the upcomming vacation, nice girlyvacation HERE WE COME! // I also watch the new season of The bachelor. A really relaxed program.

Ik zag dat dit boek eindelijk vertaald was naar het Nederlands, ik wil hem echt nog graag lezen! // Ik hou van krullen op dag 2. Het ziet er veel natuurlijker uit dan.

I saw that they finally translated this book into dutch, I really want to read this one! // I love curls on day 2. It looks so much more natural.

Samen met mama naar de opendag van de AMFI! // Ik hou van chocomel, maar ik drink √°ltijd dezelfde(degene die iedereen kent). Dus het was lekker om een keer af te wisselen. Deze was ook lekker en ik vond het flesje echt schattig :)

I went to the AMFI with my mom! // I love chocolate milk, but I always drink the same(the one that everyone probably already knows). So it was nice to drink another one this time. This one was also delcious and I adored the bottle ;)

MAINSTREAM foto's maken van mijn starbucks. Maar ik ben niet zo mainstream als je denkt, aangezien het geen koffie is! Yeah. // Ook de eerste keer dat ze mijn naam in een keer goed schrijven!

MAINSTREAM making pictures of my starbuck. But I'm not as mainstream as you think I am, because it's not coffee! Yeah. // Also the first time they write my name right in one shot!

Twee dingen die de laatste tijd echt wel op mijn verlanglijstje zijn gekomen!

Two things that I really added to my wishlist lately!

10 opmerkingen :

  1. Wat heerlijk dat je op vakantie gaat! En ik vind ja haar met die krullen ook erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn ik ben ook wel toe aan vakantie ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dat je in Mei op vakantie gaat. Ik ga in Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, ik kan niet wachten tot de mei vakantie! Leuke foto's heb je gemaakt :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Jaaa, vind ik ook! Leuk om een reactie van je te krijgen :D

      Verwijderen