A little bit of my week | 015

maandag, maart 28, 2016

Vandaag weer een A little bit of my Week! Ik heb wel weer een paar leuke foto's verzameld, dusja, kijk maar weer mee!

Today yet another A little bit of my Week! I've collected a few nice photos again, so yeah, have fun watching them!

Greentea is mijn lievelings drinken, dat hebben ze nu echt voortaan bijna overal! // We hadden een klim op de Sint-Jan in Den Bosch, wat heel erg eng was. Het was super hoog, maar wel echt heel mooi.

Greentea is my favourite drink, which they now have almost everywhere! // We had a climb on the Sint-Jan in Den Bosch, which was really scary. It was super high, but also super pretty.
Ik was weer begonnen aan Faking it & Awkward, maar ben helaas nu weer bij! // Ik vond de combinatie van mijn zwarte blazer en tasje heel leuk staan. 

I started Faking it & Awkward again, it's a shame I'm already through it! // I found the combination between my black blazer and bag super nice.

Die snapchat filters zijn echt super grappig! Vooral nu deze met pasen :). // Heerlijke pure chocolade met kokosnoot stukjes.

Those snapchat filters are really funny! Especially this one with easter :). // Delicious dark chocolate with coconut pieces.
Ik hou echt van het nieuwe album van TP4Y! Is het zeker waard om te luisteren :). // Ik hou van mijn haar op deze manier, ik probeer het de laatste dagen ook vaker zo te hebben!

I really love the new album of TP4Y! Really worth it listening to :). // I love my hair like this, I try to wear it like this the last couple of days!

De snapchat filters werken dus ook op de Mona Lisa, hahaha! // Deze broek was eerst geen ripped jeans, maar ik ben er uitgescheurd. Ik vind hem nu eigenlijk wel leuker!

The snapchat filters also worked on the Mona Lisa, hahaha! // These jeans were not a ripped jeans at first, but I ripped out of them. Kind of like him way better now!

Maccen! Ik hou van de nieuwe frietsaus bakjes. // Ik vind ook mijn staart heel erg leuk als mijn haar stijl is. Maakt het toch net even iets specialer!

Maccen! I really love the new fries sauce cups. // I like my ponytail very much when my hair is straight. It makes it a little bit more special!

8 opmerkingen :