BIKINI wishlist (Topshop, H&M)

zondag, maart 06, 2016

De zomer komt steeds dichterbij en ik hoop het zomerse weer ook. Ik heb daarom alvast een paar mooie bikini's uitgezocht en 1 badpak. Ik heb nooit eerder een badpak gehad, maar ik vind ze toch steeds mooier worden en zou er graag eentje uit willen proberen dit jaar. Het zijn een beetje zwart/witte bikini's, maar dat is in ieder geval √°ltijd goed en ik hou van zwart en wit :).

Summer is getting closer and I hope the weather comes with it. That's why I chose a couple bikini's and 1 swimsuit. I've never had a swimsuit before, but I kinda like them and I would love to try one. They're all black/white bikini's, but at least that's safe en I adore black and white :)

1. Swimsuit
2. Top / Bottom
3. Top / Bottom
4. Top / Bottom
5. Top / Bottom

12 opmerkingen :

  1. Wat een leukies! Je heb zo een leuke blog, ik volg je meteen even ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 4 & 5 vind ik tof! Kan niet wachten op de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah mooie wishlist, can't wait for summer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had echt bikini inspiratie nodig haha. Nummer 3 heb ik toevallig maar 4 is ook heel cute!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, gaaf ja. Ik denk dat ik ook voor 3 en 4 ga!

      Verwijderen
  5. Helemaal stijl, zou ze allemaal wel willen dragen! Maar dat badpak is mijn favoriet! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wou dat ik ze ook allemaal zou kunnen bestellen, maargoed, keuzes maken he! ;) Het badpak vind ik ook geweldig.

      Verwijderen