Contour & Highlight sticks

woensdag, maart 02, 2016

Ik heb het jullie beloofd: de resultaten van de contour sticks.
Ik heb ze veel gebruikt de afgelopen dagen en ik ben er een beetje mijn weggetje in aan het vinden. Ik gebruik ze alleen nog maar om mijn jukbenen aan te zetten, maar er zijn nog zoveel andere tricks met de sticks (haha). Dusja, hier de resultaten tot nu toe!

I promised you guys: the results of the contour sticks.
I've used them a lot the last couple of days and I'm getting kinda used to it. At the moment, I only use them for my cheekbones, but there are so many more tricks with those sticks (hehe). So yeah, here are the results so far!



Highlight & Contour sticks Boozyshop

10 opmerkingen :

  1. Oeeh heel mooi! Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie highlighter dus ga hier zeker even onderzoek naar doen hahaa:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de highlighter is wel fijn, ik vind hem net genoeg sparkle hebben!

      Verwijderen
  2. Super handige sticks, vind het effect je ook mooi staan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah ik vind het er wel mooi uit zien, like!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat kan je dat goed hebben!
    Zelf vind ik het totaal niet bij mij staan haha

    BeantwoordenVerwijderen