Mijn favoriete haar producten!

vrijdag, maart 04, 2016

Hallo allemaal!
Ik ga jullie vandaag de producten laten zien die ik gebruik voor mijn haar. Aangezien ik er vaak wat anders mee doe, heb ik natuurlijk wel producten nodig die mijn haar in leven houden. Tot nu toe verloopt dat helemaal prima, aangezien mijn haar nog niet dramatisch is uitgedroogd ofzo. 

Kijken jullie mee?


Van links naar rechts: Droogshampoo, soft color, haarspray, haarmasker, shampoo, olie, conditioner.
Hier als eerste mijn syoss haarcollectie. Ik heb ook nog een haarspray, maar die komt zo! Sinds ik mijn haar blond heb laten verven, ben ik deze lijn gaan gebruiken. Ik ben er heel erg tevreden mee! De shampoo en de conditioner gebruik ik elke keer als ik mijn haar was, en ze houden mijn haar heel zacht. 
Net nadat mijn haar geverfd was, voelde het heel erg droog. Maar dat is nu bijna niet meer het geval. Als het wel nog droog aan voelt, gebruik ik de haarolie van deze lijn. Dit is gewoon een spray, wat het heel erg fijn maakt om het aan te brengen.
Het haarmasker gebruik ik om de week en het geeft gewoon een extra boost!
Dit zijn een beetje basic haar producten. Ik gebruik de droogshampoo vaak als mijn haar vet aan het worden is, maar ik het pas later wil gaan wassen. Dit is in de kleur bruin (aangezien mijn roots gewoon nog bruin zijn). Dan mijn haarspray (ook weer van syoss), dit is echt een hele fijne. Mijn haar wordt er helemaal niet hard van, maar het blijft wel goed zitten.
Dan heb ik nog de soft color van coldwell. Dit is voor het blonde deel van mijn haar, als dit voor mijn gevoel geel begint te worden, gebruik ik dit product tijdens het wassen en zorgt het ervoor dat die gele tint eruit gaat. (Tip van mijn kapster)

6 opmerkingen :

  1. Ziet er echt uit als goede producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De batiste droogshampoo is ook een favoriet van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de beste droogshampoo die ik ooit uitgeprobeerd heb!

      Verwijderen
  3. Die droogshampoo is fijn, maar op de een of andere manier werkt Syoss niet zo met mijn haar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah jammer, maar dat verschilt natuurlijk ook voor iedereen.

      Verwijderen