Outfit // All black with MAC diva

dinsdag, maart 29, 2016


All black again! Elke keer als ik outfits klaar ga leggen, is het bijna altijd allemaal zwart. Ik probeer wel af te wisselen, want anders zou ik elke dag helemaal in het zwart rondlopen en dat vind ik dan weer te monotoom. Mijn Quay zonnebril in combinatie met mijn MAC Diva lipstick vind ik ook echt super mooi. Wat vinden jullie ervan?

All black again! Every time I lay down an outfit, it mostly turns out all black. I try to switch between colors a bit, because it would be to monotone to me to walk around in all black everyday. I like the combination between my Quay sunglasses with my MAC Diva lipstick. What do you think about it?










Blazer H&M // Trutleneck Zara // Broek Zara // Shoes Dr. Martens // Bag F21 // Sunnies Quay

12 opmerkingen :

  1. Zo gaaf met die witte schoenen erbij! Ik houd van all black :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof die witte docs bij zo'n zwart outfitje! Mooi kleurtje lipstick ook. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht Britt je hebt weer iets heel moois geplaatst. Ik hou trouwens helemaal niet van die schoenen, maar je hebt ze echt gaaf gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely outfit, your hair looks amazing and MAC Diva is a stunning colour.

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah het Fendi tashangertje is zo cute. Love the outfit!

    BeantwoordenVerwijderen