Outfit // Amsterdam fashion institute

zaterdag, maart 19, 2016


HI!
Ik ben afgelopen zaterdag naar de opendag van de AMFI(Amsterdam fashion institute) geweest. Ik ga er niet heen trouwens, het was niet echt mijn studie. Ik ga liever iets doen op de universiteit denk ik. Daar ben ik meer een persoon voor. 
De sweater die ik aan heb was maar twee euro. TWEE! Zo zie je maar weer dat je geen dure kleren nodig hebt voor een mooie, classy outfit!

HI!
I went to the AMFI(Amsterdam fashion institute) last saturday. I'm not going to study there, btw, it wasn't really my thing. I'd rather go to university, I think. I'm more a university kind of person.
The sweater I wore, was only two euros. TWO! This is a example of combining a cheap item into a beautiful, classy look!






Blazer H&M // Col Kik // Pants Zara // Shoes Timberlands // Bag Celine // Sunnies ZeroUV

18 opmerkingen :

  1. Hele toffe outfit! Vind vooral de combinatie van de trui met de schoenen erg leuk (ik houd van Timberlands!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren passen ook zo goed bij elkaar! Prachtige tas ook, en de schoenen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat chill zo goedkoop! Heel leuk gecombineerd. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie trui! En dat voor maar €2!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw leuke outfit! Wat een mooie kleur heeft die trui, en wauw super goedkoop haha! Ik vind je schoenen zo tof, en je tas is ook erg mooooi :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit! Ik ging afgelopen zaterdag ook naar de open dag van amfi, maar ik vond het cultuurtje daar 3x niks.. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n trui heb ik ook ! Hij staat je mooi, leuke combinatie met die schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing deal on that sweater! The colour looks fab too :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super gave outfit. Heel erg inspirerend! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen