Outfit // Baby blue & white

vrijdag, maart 11, 2016


Hii!
Ik heb weer een outfit. Deze keer met mijn Nike Skyhigh's. Dit is volgensmij de eerste keer dat ze voorbij komen op mijn blog, wat best erg is, aangezien ik ze al een tijdje heb. Nu probeer ik dus weer nieuwe dingen met ze uit.
Het zijn best lastige schoenen met de kleur, maar dat vind ik juist het geweldige aan ze! Ze staan heerlijk in combinatie met wit en lichtblauw(duh), maar ook met zwart of grijs. Met legergroen staan ze ook heel erg leuk, dus daar zal ik ook nog wel wat mee proberen ;).

Hii!
I've got another outfit. This time with my Nike Skyhigh's. I think it is the first time they come around on my blog, which is a shame, because I've got them for a while now. Lately, I've been trying stuff out.
These shoes are a hard time combining because of the colour, but the colour is what I like about them! They are gorgeous in combination with white or baby blue (duh), but also black or gray. They look also fun paired with army green, so I will also try that one out some other time ;).

Sweater F21 // Pants Pull & Bear // Shoes Nike // Sunnies ZeroUV

20 opmerkingen :

  1. Wat een gaaave sneakers! Ben dol op deze outfit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heerlijke casual outfit! Love It <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog! Ik ga je volgen hoor. Zeer leuke outfit, die broek is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mega leuke outfit, alleen ik vind de Nikes niet zo mooi, maar dat is persoonlijk. Ze passen wel mooi bij je look.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, snap ik heel erg goed! Meningen verschillen, vooral bij deze schoenen ;) Wel heel erg bedankt!

      Verwijderen
  5. Wat een toffe outfit! Ik vind je sneakers echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele lieve kleurtjes, maar een heel cool outfitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I LOVE your sweater! I've been scrolling your blog, your style is amazing <3

    crownonoxford.blogspot.com (Would absolutely love it if you took a sneaky peek :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De schoenen zijn niet mijn ding, maar de rest vind ik erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen