Outfit // City chic met sneakers

zondag, maart 13, 2016

Hee!
Vandaag een outfit met gekruld haar! Ik had krullen nog niet uitgeprobeerd, sinds ik mijn haar weer blond heb. Ik vind het persoonlijk super gaaf en als ik meer tijd zou hebben in mijn leven, zou ik het zeker vaker doen ;). Ook droeg ik die paar dagen mijn lichtblauwe Nike sneakerwedges best wel wat. Ik vind ze echt wel gaaf, maar ik snap heel erg goed van andere mensen om me heen dat ze eraan moeten wennen. Alles op zijn tijd.

Hey!
Today an outfit with curled hair! I hadn't tried curly hair since I coloured my hair blonde, again. I think it looks very cool and if I had more time in my life, I would be curling it a lot more ;). I also wore my baby blue nike sneakerwedges a lot those days. I love them a lot, but I get that people around me need some more time to like them. Everything on it's own terms.

Turtleneck Bershka // Fake fur Primark // Pants H&M // Shoes Nike // Hat F21

20 opmerkingen :

  1. Heel gave schoenen en mooi gecombineerd! Vind die hoed ook zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En die hoed staat je erg goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit! Die combinatie van die hoed en die jas is heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke outfit, vooral die broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit, je haar zit ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit en je haar ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen