Outfit // Timberlands met Adidas sokken

dinsdag, maart 08, 2016


Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie! Dit keer eentje met mijn timberlands en adidas sokken. Ik hou van mijn adidas sokken. Ik draag ze thuis veel, maar ik probeer ook nieuwe manieren te vinden om ze in mijn dagelijkse leven te dragen. Het geeft echt een extra detail aan een outfit en daar hou ik van! Deze outfit zat ook super lekker. Ik had een turtleneck onder mijn jersey (van H&M mannenafdeling) aan gedaan. (btw, ik had er een shortje eronder aan hoor! ;)

Wat vinden jullie van adidas sokken in timberlands?

I've got another outfit for you guys, today! This time one with my timberlands and adidas socks. I love my adidas socks. I wear them a lot at home, but I also try to find new ways to wear them in my daily life. They give this extra touch to an outfit and I love that! The outfit was also super comfortable. I wore a turtleneck underneath my jersey (of the H&M men department). (btw, I wore shorts underneath! ;)

What do you guys think about my timberlands paired with adidas socks?


Turtleneck Zara // Jersey H&M // Socks Adidas // Shoes Timberland

28 opmerkingen :

  1. Je foto's zijn weer heel mooi geworden! Ik vind het een gave combinatie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Die eerste foto van jou is echt cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die sokkn wel erg tof staan. Ik zou er zelf nooit aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave outfit! Ik vind de sokken in je timberlands echt heel erg tof gecombineerd. <3
    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love this combo
    echt een geweldig outfit!
    staat je ook goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele toffe outfit, mooie foto's ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Never thought I'd compliment someone on their socks however they look amazing! Xx

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof zo, die sokken in je schoenen. Ik houd echt van zo'n look - draag heel vaak mijn sokken expres boven mijn schoenen. Love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vond het ook wel eens leuk voor de afwisseling :)

      Verwijderen
  9. Dit staat je echt heel erg goed! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stoere outfit! Tof zo me de sokken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! ;)

    I love to wear Black! Dus ik vind het Supergaaf staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gave foto's Britt! Ik vind de outfit heel stoer, vooral met de sokken die er bovenuit steken.

    BeantwoordenVerwijderen