Outfit // Turtleneck and Boyfriend jeans

zaterdag, maart 05, 2016


Hiii!
Vandaag weer een outfit post. De dag dat we deze outfit hadden geschoten was het heerlijk weer. Het leek bijna alsof het zomer begon te worden. Maarja, een week later sloeg het weer helemaal om. Ik vond de zwarte turtleneck heel erg leuk staan bij de boyfriend jeans en de zwarte hak laarsjes. 

Hiii!
Today another outfit post. The weather was fantastic the day we shot this outfit. It  was almost like summer was right around the corner. However, the weather turned a week later. I liked the black turtleneck in combination with my boyfriend jeans and my little black heeled boots.







Turtleneck Bershka // Jeans H&M // Shoes H&M // Coat H&M

18 opmerkingen :

  1. Het was echt heerlijk weer, hopelijk komt het snel weer terug. Prachtige laarsjes en jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi licht ook! Je laarsjes vind ik erg leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit en die laarsjes zijn echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga rennen naar de Bershka, ik wil ook nog zo'n turtleneck hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Een outfit die ik ook zo aan kan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die broek staat je zoo mooi! Hij is echt leuk. Leuke trui ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely classy look Xx

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen