SANS-ONLINE : Win shoptegoed t.w.v. 500 euro

zondag, maart 06, 2016

Hee iedereen!

Dit is een beetje een andere post dan normaal. Maar ik kwam echt nét achter deze winactie bij Sans-online. Je kan bij deze winactie een shoptegoed winnen t.w.v. 500 euro! Dat is toch geweldig?
De winactie geldt alleen voor mensen met een blog, en die heb ik toevallig  ;)
Ook al klinkt die 500 euro heel erg ver weg, ik had toch het gevoel van; als ik helemaal niet meedoe, win ik het al zeker niet. Dus ik ben aan de slag gegaan. 

Ik ging op de site Sans-online kijken en ik werd gelijk nog enthousiaster. Wat zag ik toch leuke items voor de aankomende Lente en Zomer. Ik heb mijn top 10 favoriete items verwerkt in deze twee collages. Het hoedje zit in beide, want ik vind hem echt super gaaf! 

MAAR, deze winactie is georganiseerd voor álle bloggers. Ik zou zeker meedoen als je een blog hebt. Je kunt zoveel leuks doen met je shoptegoed op deze site. Waarom zou je niet meedoen? Hier staat alles over de winactie: Link. De winactie loopt nog tot 9 Maar, dus doe snel mee!
We zullen zien wie er gaat winnen ;)

MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOUR