Tips // 4 Fantasy series die bekender moeten worden!

donderdag, maart 10, 2016


Ik kijk zelf heel erg veel series, alle genres, het maakt me niet zoveel uit. Er was zelfs een punt in mijn leven gekomen dat ik op een begeven moment iets van 30 series tegelijk keek/volgde. Dat lijkt bijna een onmogelijk getal, maar het was toch echt zo. Ik hou vans series, omdat je er meer tijd in investeert, waardoor je veel meer mee kan leven met een verhaal.

Mijn favoriete serie-genre is toch wel echt Fantasy. Ik kijk zóveel fantasy series! De bekende fantasy series kent natuurlijk iedereen al, dus daar hoef ik niet echt een post over te maken. Het is juist leuk om te lezen over de series die je nog niet kent. Daarom heb ik 4 van mijn favorieten fantasy series op een rijtje gezet. Deze series zijn nog helemaal niet bekend genoeg, naar mijn mening.
Ik zal jullie wat meer over ze vertellen en de trailers laten zien. (Ik ga namelijk niet teveel verklappen, dat zou het spoilen voor jullie ;)

Outlander
Deze serie heeft mij verliefd gekregen op Schotland. Ik had nooit verwacht dat dat stukje wereld zó mooi kon zijn. Maar naast de geweldige omgeving is het verhaal ook nog eens super.
Deze serie is eigenlijk voor 98% niet fantasy, maar heeft wel een paar fantasy momentjes. Als je hem kijkt zul je het snel genoeg zien ;)


Reign
Ik volgde deze serie, toen ik ontdekte dat hij ook op Netflix was toegevoegd. Het verhaal is zo goed. En gaat wederom weer een beetje over Schotland. Dat was alleen niet de rede dat ik hem ben gaan kijken. Het verhaal is super en de kostuums die ze aanhebben in deze serie zijn werkelijk prachtig.
Kijk maar mee in het filmpje :)


The 100
Deze serie volg ik al vanaf het begin en ik heb hem laatst weer opgepakt. Hij blijft gewoon goed. Het is een sterk verhaal, soms een beetje ingewikkeld, maar hij blijft echt geweldig! Het filmpje spreekt beter voor zich dan dat ik zou kunnen doen. Hahaha. (In dit filmpje zitten wel een paar spoilers, maar dat maakt de serie niet vervelend om te kijken ofzo!)

The Shannara chronicles
Dit is de laatste serie die aan mijn lijstje is toegevoegd. Zoals je laatst kon lezen in "the get to know me tag" wilde ik deze serie graag kijken. Hiervan is nog maar 1 seizoen uit en die heb ik pas helemaal gezien. Het is een serie op MTV en ik sta er serieus van te kijken hoe goed hij eigenlijk is. Het lijkt een beetje op Lord of the Rings, dus mensen die daar van houden, houden hier ook zeker van!

Kenden jullie ze al?

10 opmerkingen :

  1. Ik had al wel eens van Reign gehoord, maar de rest is compleet nieuw voor me. Bedankt voor de tips! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat dacht ik al! Het zijn echt hele leuk series :) (vind ik)

      Verwijderen
  2. Ik ken ze allemaal nog niet, nieuwe serie overload <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeeh ja, ik wil dat gevoel ook weer een keertje!

      Verwijderen
  3. Ik vind the 100 super gaaf, reign kende ik ook al. De rest nog niet, al heb ik wel wat voorbij zien komen van the shannara chronicles ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik ben gek op fantasie series! Zo leuk! Ik kende ze allemaal nog niet. Ik volg op dit moment once upon a time, ook zo leuk <3
    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Same! Super fijn om te horen ;). Once upon a time is inderdaad ook súper!

      Verwijderen
  5. The 100 kijk ik ook. Ben erg benieuwd naar de andere 3 <3

    BeantwoordenVerwijderen