Vacation: New York - Part #1

woensdag, maart 23, 2016


Heee!
Vandaag een throwback. En dan wel naar mijn eerste vakantie in Amerika! Reizen is echt een van mijn grootste passies en ik wil het daarom graag met jullie delen :). Super grappig om te zien hoe ik er toen uitzag en hoe ik mezelf kleedde. Ook is de fotokwaliteit natuurlijk niet wat je gewend bent van mijn blog, maargoed, dat hoort ook wel bij een throwback! 

Heey!
Today I've got a throwback for you guys. One of my first vacation to America! Travelling really is one of my greatest passions and that's why I wanted to share this with you ;). It's super fun to see how I looked back then and what kind of clothes I wore. The photo quality is not what I'm used to also, but oh well, you got that with throwbacks!














13 opmerkingen :

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tof dat je daar bent geweest! Ik zou ook zo graag nog eens willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. New York is geweldig he! ik ben er ook geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat ik zelf niet snel naar New York zou gaan (er staan veel meer andere plekken bovenaan, haha), vind ik het wel tof om jouw foto's te zien! Erg gaaf, en vooral die grote hal van het station. Die vind ik zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik heel goed, maar New York zou je echt wel een keer moeten hebben gezien in je leven. Het is echt een hele leuke ervaring!

      Verwijderen
  5. New York is een geweldige stad! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes! Dankje (credits gaan naar mijn vader, haha).

      Verwijderen
  6. Aah ik kan me deze foto's herinneren u look so cute

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig om deze foto's weer te zien! New York is zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen