VIDEO // Shoe Collection 2016

zaterdag, maart 26, 2016

Hee iedereen!
Weet je nog dat ik vertelde dat ik in de zomervakantie een youtube kanaal ging beginnen. Change of Plans, ik begin er gewoon nu een. Waarom niet. Ik vind het super leuk om te doen en zie het wel als aanvulling van mijn blog, want ja, mijn blog is toch mijn prioriteit. 
Ik heb mijn schoenen collectie gefilmd, dus ik hoop dat jullie er wat aan vinden! Laat het me weten :).

P.s. Ik had eerst het liedje Hold me Down van Halsey eronder gezet, maar daardoor kon je het filmpje niet bekijken op je telefoon. Wat niet zo handig is.. Dusja, nu een andere!

Heey everyone!
Do you remember I told you that I was going to start a youtube chanel in the summer. Change of Plans, because I'm starting one right now. Why not. I really love making videos and I see it as an addition to my blog, becaus yes, my blog is my priority.
Ik filmed my shoe collection, so I hope you guys like it! Let me know :).
P.s. At first I put the song Hold me Down of Halsey underneath the video, but therefore you couldn't watch the video on your phone. Which is not handy... So yeah, now it's another song!

6 opmerkingen :

  1. Oh wat leuk om te zien dit! Ik ben ook gek op mijn Timberlands en wil al héél lang Dr. Martens kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh, ja! Moet je echt doen, ze zitten heerlijk (na een tijdje ;).

      Verwijderen
  2. Wat een hoop leuke schoenen heb jij <3 De laatste tijd draag ik vooral sneakers en laarsjes, zit zo lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ja precies, en het is gewoon heel makkelijk!

      Verwijderen
  3. Leuke video, vooral die Adidas Tubular vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen