Outfit // Sunny day

maandag, april 11, 2016

Hi!
Vandaag weer een outfit. Ik vind de combinatie van de zonnebril met het jasje wel heel erg leuk. Ook is het de laatste dagen weer heel lekker weer, en wordt er heerlijk weer voorspelt. Ik kan ├ęcht niet wachten tot het zomer is. Ik heb het volgens mij nog nooit zo graag gewild, haha! 

Hi!
Today I've got another outfit. I really like the combination between the sunglasses and the jacket. The weather is also beautiful the last couple of days, and there's more to come. I really can't wait until summer. I think I've never wanted it to be summer so bad, haha!









Jacket Primark // Pants H&M // Shirt Zara // Shoes ? // Bag F21 // Sunnies Quay

17 opmerkingen :

  1. Weer zo gaaf gecombineerd! Heerlijk weer maakt ook alles beter :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit. Mooie foto's! Heerlijk dat zonnetje he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit, dat jasje is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love this look
    the jacket is so cool

    love
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit. Lekker stoer, ik hou hier wel van! Zo fijn dat de zon zich weer laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty. Ik zoek al een tijdje naar zo'n lace up shirtje dat niet te laag is en deze is perfect, echt leuk!
    En bedankt voor je leuke reactie op mn outfit, i try ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your jacket it looks fab :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super stoere outfit! Vind vooral je schoenen heel gaaf ;)

    BeantwoordenVerwijderen