Wishlist Top-10

donderdag, april 14, 2016

Heee! Vandaag heb ik een korte post, maar ik vind het zelf altijd een leuke om te maken! Mijn wishlist top 10, niet echt op volgorde, maar het zijn ongeveer de 10 dingen die ik op dit moment het liefste wil.

Heey! Today a very short post, but I myself really like to make this kind of posts! My wishlist top 10, not in order, but these things are kind of the 10 most wanted items on my list.

1. Nike Cortez.
2. Marshall headphones.
3. Leather cap.
4. Leather jacket.
5. Dior hypnotic poison eau de toilette.
6. Fila sweater/shirt.
7. The perfect black hat.
8. Lace up ballerinas.
9. Nyx matte lip cream.
10. Black polaroid camera.

6 opmerkingen :

  1. Ah jaa, ik wil ook nog steeds een polaroid camera! Nike cortez vind ik ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Polaroids zijn geweldig! Zo'n jasje kan je ook met zo veel combineren en blijft zo mooi. Die lipsticks van NYX zijn ook geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen