Outfit // Patched jacket

dinsdag, mei 24, 2016


Eindelijk weer een post. Ik heb de laatste tijd niet meer veel gedaan aan mijn blog en daar kan nu al wel weer een beetje verandering in gaan komen. Ik wou jullie nog dit jasje laten zien. Het jasje zelf heb ik al best lang, maar omdat ik hem niet veel aandeed, heb ik er wat leuks mee gedaan. Je ziet de patchtrend veel de laatste tijd en toen ik binnenliep bij de Stradivarius in Spanje was ik verkocht. Ze hadden daar super schattige sets met patches en ik heb er daar een paar gekocht. Met dit zomerse jasje als resultaat. Het lijkt me wel heel erg leuk als ik patches ga sparen die ook echt iets betekenen en die dan ook op dit jasje erbij doen. Zo krijgt het toch een hele leuke betekenis.
Wat vinden jullie ervan?

Finally another post. I kind of ignored my blog a bit lately and I think that will not have to happen anymore from now on. However, I wanted to show you this jacket. I had the jacket itself for a while, but because I didn't wear it that much, I did some things about it. The patchtrend is very popular lately and when I walked into the Stradivarius in Spain I was sold. They sold very cute patch-sets and I bought a few. And so, this summery jacket as the result. It seems fun to me to collect some patches over the years and add them to this jacket. It'll then get a special meaning.
What do you think about it?







Jacket Primark // Top Tally Weijl // Shorts Primark // Shoes Reebok

18 opmerkingen :

  1. Wat vrolijk met de kleurtjes en patches, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie outfit, vooral het jasje met de patches vind ik ontzettend gaaf bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh wat een leuke outfit draag je! Super kleurrijk, maar wel leuk zeg maar. Die patches op je jas zijn ook lekker vrolijk! Nice. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, ik draag zelf niet zo vaak zoveel kleur in een keer. Maar heerl erg bedankt!

      Verwijderen
  4. Leuke outfit heb je aan. Die jacket is ook erg gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top outfitje zeg! Die jas is echt heel leuk. Dat zonnetje op de achtergrond maakt het 'm helemaal. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah heel erg bedankt, ja super fijn die zon erbij!

      Verwijderen
  6. Heel mooi jasje, die patches maken het net wat specialer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe look. Dat geel vind ik de laatste tijd steeds leuker! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This look is so nice! Jacket is amazing and colours look lovely on you :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen