Outfit // Shooting day

zondag, mei 15, 2016


Deze outfit had ik aan toen ik ging shooten voor Happiness Boutique, maar omdat ik toch al op zo'n mooie locatie was en mezelf leuk aangekleed had, kon ik gelijk ook nog outfitfoto's maken. Ik niet, maar mijn vriend natuurlijk. Mijn moeder was er ook gezellig bij om te helpen met de foto's van de oorbellen en het resultaat was allemaal heel mooi gelukt! Jammer dat het weer nu weer wat minder aan het worden is, maargoed. De zomervakantie komt in ieder geval steeds dichterbij!!

I wore this outfit when we went shooting for Happiness Boutique, and because I already happend to be on such a nice location and I wore nice clothes, we also made outfitphotos. Not me, but my boyfriend ofcourse. My mother also joined us while we made pictures for the earrings and the result is totally awesome! Too bad that the weather is turning colder again, but oh well. Summervacation is getting closer day by day!!







Top Zara // Shorts Pimkie // Blazer Primark // Shoes Steve Madden

10 opmerkingen :