Update // Going to Edinburgh, writing a novel and more

donderdag, mei 19, 2016


Wauw, het is druk! Ik heb veel gedaan de laatste tijd. Ik heb vorige week een stage gehad, die niet zo goed ging. Maar in het weekend heb ik met mijn vriend Ares een reisje geboekt voor de zomervakantie. WE GAAN NAAR EDINBURGH. Ja, ik heb er echt heel erg veel zin in. Eindelijk voor de eerste keer naar Schotland!! 
Ook ben ik echt super verslaafd aan Jane the Virgin. Het is een nieuwe serie op Netflix en ik raad hem echt aan! Door deze serie wil ik een boek schrijven. Ik bedoel, dat wou ik al, het staat op mijn bucketlist. Maar nu, omdat de hoofdrolspeelster (Jane) ook een boek wilt schrijven, ga ik het ook eindelijk doen. Dit kan natuurlijk 10 jaar duren, maar dat hoop ik niet. We zullen zien hoever ik ga komen! Ik had al een heel plan uitgeschreven voor een verhaal, dus daar ga ik zeker mee verder.
Ik heb trouwens ook laatst een filmpje opgenomen, dus die zullen jullie ook snel zien!

(De foto is van mij en Ares. We wouden een normale, serieuze foto en dit kwam eruit! Haha. Heel erg leuk ja.)

Wow, it's so busy! I've been very busy lately. I had an internship last week, that didn't turn out very well. However, my boyfriend Ares and I booked a trip for summer, last weekend. WE'RE GOING TO EDINBURGH. Yes, I'm very thrilled about it. Finally going to Scotland for the first time!!
I'm also extremely addicted to the series Jane the virgin. It's new on netflix and I really recommend you give it a try! I really want to write a novel because of this series. I mean, I already wanted it, it's on my bucketlist. But now, because the main character (Jane) also wants to write a book, I've got the motivation to also finally start doing it. This might take 10 years, but I hope not. We shall see how far I'm going to get! I already wrote down a plan for the story, so I'll definitely continue with that. 
Btw, I also filmed a video a few days ago, so you'll see that soon!

(The photo is of me and Ares. We wanted a normal, serious picture! Hehe. Very funny.)

12 opmerkingen :

  1. Ah wat een leuke foto van jou en je vriend! En wauw edinburgh, heel erg tof! Gaat vast goed komen, lijkt mij prachtig daar. En wauw een boek schrijven, dat is toch ook wel heel erg gaaf. Ik ben trouwens benieuwd naar je video. :)
    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel erg bedankt! Moet goedkomen :). Video komt snel!

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke foto zeg en wauw wat tof ben erg benieuwd! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat leuk dat je op vakantie gaat met je vriend en schattige foto trouwens! Veel succes met het schrijven van een boek, lijkt me erg tof om te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief, dankjewel! Ja, ik heb er echt heel veel zin in!!

      Verwijderen
  4. Mooi stel zijn jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap stel en wat een geweldige plannen. Groot gelijk. Lekker genieten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke foto! Tof die reis, heel veel plezier. XO

    BeantwoordenVerwijderen