Outfit // Choker scarf

vrijdag, juni 10, 2016

Sinds de eerste keer dat ik hem tegenkwam, moest ik hem toevoegen aan mijn collectie; de choker sjaal. Het is zegmaar gewoon praktisch zo'n sjaaltje die cowboys om hun nek droegen, of gewoon een bandana. Maar nu dragen mensen ze als een choker. Ik vind het helemaal leuk! Ik draag hem op veel manieren en ik heb er tot nu toe al veel plezier van gehad. Jullie zullen hem zeker nog langs zien komen!






Jacket Tally Weijl // Pants H&M // Shoes Adidas // Scarf H&M // Sunnies Etos

8 opmerkingen :

  1. Ik vind het ook wel wat hebben! Vooral hoe je hem nu combineert. Vind het best wel tof!
    Hele leuke outfit.

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoere outfit, love it. Ik hou ook van bandana's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful jacket! <3

    https://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen